Min älskade bror

Publicerad 2013-05-11 19:27:00 i Allmänt,

Om 2 dagar, alltså på måndag är det exakt 11 år sedan du lämnade oss. Vi saknar dig varje dag och jag kan fortfarande inte förstå att det är sant. Jag såg upp till dig. Jag har enstaka, men starka minnen med dig. Eftersom jag bara var 7 år när jag såg dig för sista gången så kommer jag inte ihåg allt. Detta är ett tillfälle jag minns. Jag hittade ett grönt stift som jag inte förstod vad det var, du berättade att ni hade det när ni hade övningar i det militära. Jag ville vara som dig och du målade mig då i ansiktet med det här gröna stiftet så att jag fick låtsas att jag var som dig. Fick sedan ett luftgevär som jag sprang omkring med och för en dag trodde jag att jag var militär - precis som du!
 
 
Jag saknar & älskar dig Fredrik! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela