Söndag

Publicerad 2013-05-12 19:10:11 i Allmänt,

Idag är det söndag och jag mår bra, om 6 dagar ska jag till Turkiet dra. 
Jag har solat och lirat golf, en vacker dag har jag en katt som heter Rolf. 
Jag är trött och måste plugga, just nu ser jag mammas skugga. 
Det börjar äntligen att bli sommar och sol, när jag gick i 3an hade jag kjol. 
Ikväll är det partaj, när jag var liten såg jag program om aligatorn Caj.
Partaj är tyvärr inte lika bra som förr, nu måste jag gå och stänga min dörr. 
Hoppas ni har en bra dag, imorgon är det bara att ta nya tag. 
 
Själv sitter jag och pluggar, gör allt för att slippa... Måste dock göra 3 uppgifter i veckan innan vi far så att jag är klar med allt i skolan eftersom betygen sätts medan vi är borta. Wish me luck, TJARRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela