2013

Publicerad 2014-01-08 13:50:40 i Allmänt,

Året som har varit har nog varit det mest händelsefulla året i mitt liv och det kommer nog behöva hända mycket för att något ska slå det. För att ta det kort, jag tog studenten, och jag flyttade även till eget. 120 mil hemifrån.

Jag tror inte att jag förstod att jag verkligen hade flyttat förrän jag hade bott själv närmare en månad. 
Beslutet att flytta kan ha varit det bästa jag har gjort. Men samtidigt det värsta. Jag måste klara mig själv, göra allt själv och inte ha min familj eller mina vänner nära mig som jag alltid annars haft. 
Men det är ändå det bästa eftersom jag utvecklas både som person och handbollsspelare. Dessutom har jag fått äran att lära känna alla underbara människor som jag har i mitt lag! Jag har nog haft väldig tur som hamnat i det här laget, alla är hur snälla som helst!
Dessutom att vi är två från Boden, jag och Ulrika, har gjort det enklare att kunna ta det här steget!  

Hoppas att 2014 blir minst lika bra som 2013! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela