Julia Åström

Publicerad 2014-01-26 23:25:57 i Allmänt,

Idag är det min fina Julias födelsedag! 
Det är alltså exakt 20 år sen min pingla föddes. 19940126, i Boden. Ubbes och Ankans lilla barn. Man hade kunnat tro att du var mitt barn med tanke på hur smart du är. 

Jag har känt dig i en herrans massa år. Det började med att du spelade fotboll med oss och jag lärde känna dig på den vägen. Du lirade även handboll med oss. Vi hängde även på BIKs hockeymatcher i Björknäs underbart fina hockeyrink i våra unga dagar.

Du är en himlarns fin människa och bra vän. Att du dessutom är smart och hjälpte mig i skolan var ett + i kanten! Vi gick i samma klass i 3 år vilket gjorde att jag kom dig ännu närmare! För att inte tala om det sista året på gymnasiet när vi drev UF- företag tillsammans. Å där kan jag ju faktiskt inte glömma att nämna att vi hade hon utan hjärna i vårt företag också. Jänk the PRANK...
Alla färder till Kontex, alldeles för många timmars övertid på skolan. UF-mässa. Studentresa. Din försovning på studenten som jag och resten av klassen gjorde allt för att få tag i dig för att du inte skulle missa den. Xbox lir. Farmen på juldagen. Rockkonsert hos mig med Lordi. OCH SÅ MYCKET ANNAT SMÅTT OCH GOTT! 

Jag hoppas att du har haft en förjävla bra dag och jag är lite ledsen i hjärtat att jag inte kunde vara i Boden och fira den med dig!! Puss och kram, jag saknar dig. Vi syns snart!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela