Lördag till ära

Publicerad 2014-01-11 14:24:45 i Allmänt,

Hej hopp!

Gårdagen spenderade jag största delen i Skövde. På dagen var jag och UllaB inne i stan och strosa runt, fikade lite och strosa runt lite till. Jag hittade mig en klocka (vet inte varför egentligen för jag är ingen klockmänniska). Köpte den i alla fall och två ljuslyktor. Sen drog vi hem till storcity Skara och åt snabbt för att sen åka till Skövde igen för att se handboll. 
Efter det tillbringade jag och UllaB kvällen med att spela kort med ett skönt gäng. 

Idag var det träning kvart över 10 imorse. Lite combat, boxning och fys, en blandning av allt det goda ifall man ska ha ljuvlig träningsvärk i några dagar. 

Nu ligger jag bara i soffan och dör ett tag för sen ska jag se Bengan boys och deras match!! Heja pojkar friskt humör! 

Som sagt, ingen riktig klockmänniska. 

Ha en trevlig helg! 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2014-01-14 11:26:38

Här går man in på din blogg och förväntar sig inte mer än att se inlägget "mjau" eller vad det nu heter. OCH SÅ HAR DU SKRIVIT 3 INLÄGG?! Vad händer där? haha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela